Як продати супутник

Кажуть, В2В комунікації все більше стають схожими на В2С із її емоціями і яскравим креативом. Але одна відмінність залишається: у той час, як В2С із задоволенням залишаються анонімними, тому що, в екстремумі, їм потрібні всі, абсолютно всі покупці світу, В2В — інша історія. Тут часто усіх покупців «можна перерахувати поіменно».

Концепція спрямованих цільових комунікацій із конкретними покупцями — теперішніми чи майбутніми — отримала назву account-based marketing (АВМ), маркетинг для цільових покупців. 

Найчастіше – це пряма комунікація з цільовим покупцем, але навіть якщо вона опосередкована медіа, то стаття на сайті може призначатися для одного читача — компанії, а онлайн-банер може «передавати привіт» конкретній людині.

20

Якщо ви хочете спробувати АВМ для вашого бізнесу, зв’яжіться з нами. У нас поки що немає success story з цим інструментом. Але є розуміння, як це зробити і велике бажання спробувати. Тому, якщо вам цікавий експеримент з АВМ, ми зробимо його для вас на пільгових умовах.

photo credit: _salomax Raisting IV via photopin (license)

 

PR аналіз

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+38 067 502 99 41