Рішення складних PR задач у В2В

Ми займається зв’язками з громадськістю, але тільки у В2В секторі, наша спеціалізація — зростання продажів. Наші проекти — тут.


Ми вважаємо, що люди, які працюють в В2В, — це «сіль землі». У нас є досвід і в В2В, і в В2С піарі, і зараз, після 15 років у професії, ми свідомо вибрали сектор «бізнес-для-бізнесу».


Ірина Андрющенко, керуючий партнер компанії з диджіталізації маркетингу D2:
«B2B PR орієнтовані на справжній результат, тому, крім кількості публікацій, ви отримуєте ефект у вигляді звернень потенційних клієнтів, партнерів, організаторів конференцій. Це реально вимірювані і зрозумілі бізнесу показники. B2B PR поєднує в роботі глибину, системність і оперативність. З досвіду знаю, як складно домогтися одночасно найвищої якості, крутого креативу і потрібної швидкості, особливо в гострих і термінових випадках, тому даю партнерам найкращі рекомендації. Рекомендую Ольгу Ваганову, Тетяну Казанжи і компанію B2B PR всім бізнесам, перед якими стоїть завдання побудови репутації і системної комунікації з B2B клієнтами і партнерами. Звичайно, це повинні бути партнерські відносини, атмосфера повної довіри і чесності. Мабуть, стосунки з PR партнером можна порівняти з відносинами з лікарем або коучем. Хочеш результат — говори правду, довіряй і виконуй рекомендації».

Євген Мушкін, генеральний директор Національного комплексу Еспоцентр України (ВДНГ): «Ми дуже задоволені спільною роботою з B2B PR і результатами. PR супровід презентації Концепції розвитку ВДНГ на 40 років було виконано на вищому рівні. Професійно збудовані зв’язки з громадськістю, зрозуміла презентація їй цього непростого стратегічного матеріалу. Крім цього, хочу відзначити далекоглядність співробітників B2B PR. Ми разом з ними підготували весь спектр можливих питань, складнощів і слабких місць, до яких, відповідно, нам вдалося завчасно і якісно підготуватися. Нам комфортно і тому ми продовжуємо разом!»


Володимир Бородянський, керівник телегрупи StarLightMedia: «Оля Ваганова — глибока людина і професіонал. Підходячи до будь-якого завдання, вона детально вивчає причинно-наслідкові зв’язки і пропонує кілька сценаріїв вирішення. Я дуже вдячний їй за ті чотири відмінних роки, протягом яких ми впливали один на одного і розвивали один одного».


Анатолій Максимчук, заступник генерального директора StarLightMedia: «Ми з Ольгою Ваганової спільно працювали на таких комплексних В2В проектах, як #КіноКраїна і перехід на нові правила гри на ринку платного телебачення, а також стикалися на таких складних темах, як судовий розгляд “Ревізор” vs “Інспектор Фреймут” та правила медіа висвітлення неповнолітніх. Ольга показала себе, як фахівець, здатний знайти нестандартний і результативний підхід до вирішення непростих завдань, глибоко вникнути у сутність питання і зробити значний внесок у формування стійкої громадської думки. Окремо хочеться відзначити вміння Ольги працювати, глибоко розібравшись в суті питання, вивчивши при цьому світовий досвід».


Оксана Казанчук, маркетинг-директор кондитерської фабрики «Ярич»: «Ми працювали з Ольгою Вагановою у 2011-2012 роках, коли виводили на ринок бренд соку прямого віджиму Galicia. Я вважаю, що Ольга — професіонал, який розуміє, що робить і як досягти поставленої мети. Вона здатна працювати як зі стартапами, так і з лідерами ринку».


Віктор Должанський, Global Channel Marketing Manager з bpm’online у компанії Terrasoft: «З Ольгою Вагановою довелося працювати двічі, у 2011 і 2012 роках, у рамках великого проекту, заснованого на участі Honda у масштабному багатоденному споживчому заході. Ольга розробляла і координувала всі аспекти комунікацій, від стратегії і ключових повідомлень до інструктажу зоряного ведучого і виробництва десятка видів брендового антуражу. По суті, вона керувала двома командами — агентства і клієнта. Її бачення і енергія задавали напрям і темп, а спокійна організованість діяла заспокійливо на весь колектив. При цьому вона встигала проявляти справжню креативність, кілька разів рятуючи вже, здавалося, безнадійно (з огляду на таймінг), зіпсовані райтерами і дизайнерами рішення. Після першого року у мене залишилися дуже хороші враження від її послуг. Захід пройшов чудово, медіапоказникі виявилися кращими за очікувані. Тому і в другий рік нашої участі ми запропонували Ользі співпрацю».


Щоб ми змогли бути максимально вам корисні, потрібно зрозуміти, що ви чекаєте від інвестицій в піар. Вам потрібно збільшити продажі?  У вас трапилася репутаційна криза? Про вас не знають? Ви розумієте, що піарник потрібен будь-якому бізнесу, але конкретні KPI описати важко?  Або, навпаки, чітко знаєте, які результати вам потрібні?

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+380675029941