Щасливі робітники краще працюють

Люди, що працюють у компанії, пишуть про неї в соцмережах і розповідають клієнтам і друзям. Тому співробітники вашої компанії повинні розуміти позицію керівництва з тих чи інших питань і першими дізнаватися про новини. Крім того, внутрішній піар створює привабливий образ роботодавця, а продуктивність людей, яким подобається місце їхньої роботи, підвищується.


Що ми можемо зробити для вас у внутрішньому піарі.

1. Внутрішня розсилка та/або інтрасайт. Із новинами компанії, досягненнями, поясненням позиції керівництва та іншою інформацією, що створює людям відчуття, що вони — разом.

2. Корпоративні політики комунікації. Щоб уникнути криз, люди повинні знати правила. Для того, щоб співробітники, наприклад, не давали коментарі журналісту, минаючи прес-службу. І не розглядали соціальні мережі, виключно, як свою особисту територію.

3. Акції, що підвищують згуртованість колективу.

4.  Кампанії, які доносять образ роботодавця до зовнішніх аудиторій, залучають до компанії кращих людей.


Приклад із нашого досвіду. У компанії ходили чутки, що у працівників зарплата нижча, ніж на ринку. Це було не так, але і підвищення зарплати не планувалося — йшов 2009 рік. Ми підготували спочатку внутрішньокорпоративний чат, а потім виступ директора компанії перед співробітниками: допомогли підготуватися і провели саму зустріч, потім обробивши зворотній зв’язок.


Приклад з нашого досвіду: пояснення великих змін у компанії, 2017-2018 роки.

photo credit: aikawake Happy Child via photopin (license)

 

Пройти тест «Який я замовник піару»

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+38 067 502 99 41