Емоціям є місце в B2B

Людські емоції ніхто не відміняв. І за серйозними продажами В2В стоять звичайні люди.


З нашого досвіду. Зірки розповідають положення законопроекту


З нашого досвіду. Кожного року StarLightMedia проводить День свого імені, на який запрошує всіх своїх рекламних партнерів. Вона влаштовує для них розважально-культурну програму, заодно знайомлячи зі своїми новинками і планами. На Дні збирається більше 1000 осіб. І, як зазвичай, постає питання: «Що подарувати гостям?». Дешева сувенірка ламається. Якісна канцелярія б’є по кишені. Рішенням став хенд-мейд, пов’язаний з компанією за смислом.

У 2016 році подарунком стала інша хенд-мейд іграшка — придуманий нами покемон Джіарпі, який «перетворює рекламу в продаж». 

Такий підхід не тільки порадував рекламодавців, але і підтримав десятки українських майстринь та майстрів, яким ми замовляли вироби.


Рубрика #НотаріусДня передавала емоції та смисли людей, які купили сервіс кіберзахисту нотаріусів ІнфоОберіг. Проект 2018 року.

Ми привнесемо емоційну складову у просування вашого В2В продукту.

 

Чому вам потрібна проста емоційна концепція

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+38 067 502 99 41