Бути активним учасником

Участь у реформах, навіть їхнє ініціювання, пояснення наслідків для бізнесу, гармонізація відносин держави, суспільства і бізнесу — частина роботи компаній та їхніх фахівців зі зв’язків із громадськістю.

Ця робота включає

— аналіз інформаційного поля;

— аналіз світової практики;

— складання карти впливу;

— комунікацію з журналістами;

— організацію та участь у публічних обговореннях;

— роботу у профільних комітетах Верховної Ради;

— входження до громадських рад та робочих груп при державних органах;

— галузеві об’єднання для цивілізованого лобіювання;

— участь у проектах, ініційованих державою.


З нашого досвіду. У 2017 році ми представляли телегрупу StarLightMedia у робочій групі з захисту неповнолітніх від контенту, який може вплинути на них негативно. Рада була організована галузевим регулятором Національною радою з питань телебачення і радіомовлення.


З нашого досвіду. У 2015-2016 роках члени нашої команди брали участь у об’єднанні #КіноКраїна. Мета об’єднання — прийняття закону про підтримку українського кінематографа. #КіноКраїна була оголошена влітку 2015 року. Законопроект 3081-д було зареєстровано 27.11.2015. Потім був дворічний шлях з тим всім, що перераховано вище, працювало багато людей. Закон «Про державну підтримку кінематографії в Україні» остаточно прийнято у березні 2017 року.  

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+38 067 502 99 41