Про наші принципи та про шлях, який ми проходимо разом з замовником

Про наші принципи і про той шлях, який ми проходимо із замовником.

У роботі дотримуємося таких принципів:

— кращі рішення — прості;
— сміливість і дія рулять;
— психологія — джерело, з якого ми черпаємо знання про мотивацію, сприйняття, поведінку людей, ухвалення рішень, застосовуючи їх у роботі над вашим замовленням.


Як відбувається робота над замовленням

1. Установча зустріч.
Ви проговорюєте завдання, ми описуємо у загальних рисах, як пропонуємо їх вирішувати.
Мета: познайомитися одне з одним, оцінити ефективність нашого майбутнього партнерства, зрозуміти, чи ми хочемо далі «плисти в одному човні».


2. Погодження брифу (анкета із постановкою завдання піарникові).
Ми самі заповнимо бриф за інформацією, отриманою під час установчої зустрічі, і вишлемо вам на погодження.


3. Презентація піар-плану.
Включає в себе короткий аналіз інформаційного поля і піар-активності конкурентів, пропоновані повідомлення, креативні ідеї, інструменти, канали комунікації, план дій, графік та орієнтовний бюджет, а також пропозицію щодо вимірювання ефективності кампанії. Зазвичай — це годинна зустріч.


4. Внесення змін до запропонованого плану.
Це приблизно тиждень, протягом якого ухвалюється остаточне рішення щодо подальших дій.


5. Укладення договору і оплата.
Зазвичай ми працюємо за схемою 50 на 50: половина оплати гонорару агентства до початку роботи, половина — по завершенню. Якщо проект довгий, то можливі проміжні платежі. Якщо це абонентське обслуговування — то кожного місяця.


6. Реалізація проекту.
У щоденному режимі працюємо над втіленням узгодженого плану. Регулярно показуємо вам результати.


7. Проект закінчено.
Передаємо вам звіт, який містить аналіз зробленого і рекомендації на майбутнє.


Як ми працюємо в ситуації інформаційної кризи, можна прочитати тут.

 

photo credit: Roberto.Trombetta bangkok via photopin (license)

 

Новини і думки

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+38 067 502 99 41