Ми проводимо три тренінга.
1. Тренінг по спілкуванню з журналістами (медіатреніг).
Після нього спікери компанії стають спокійнішими і сильнішими, ефективніше працюють із публічним полем.
Із яких блоків складається медіатренінг.
Медіатренінг триває 4 години. Проводиться із застосуванням камери і екрану, спікер тут же відпрацьовує вивчене, бачить результати.
2. Експрес курс зв’язків з громадськістю з ухилом у В2В.
Кому і навіщо
– керівникам бізнесу (директорам різних напрямків), щоб знати, які завдання ставити піарнику і як оцінювати результат;
– маркетологам, щоб найбільш ефективно застосувати піар-інструменти в комунікації бізнесу;
– піарникам, щоб збагатити свої знання про прийоми, інструментах, секрети і чужі помилки.
Тривалість курсу — два дня по півдня. Теорія і практика, домашнє завдання, рекомендації.
У підсумку ви отримаєте основи теорії і практики сучасних зв’язків з громадськістю, виходячи з яких зможете впевнено займатися спілкуванням з цільовими аудиторіями самі.
3. Тренінг для співробітників з поведінки в соціальних медіа «Як не підірватися на публічному полі».
Тривалість навчання — три години. Теорія і практика, донесення до співробітників політики компанії по відношенню до соціальних медіа.