Навчитися спілкуватися публічно

Ми проводимо три тренінга для В2В компаній.

1. Медіатренінг. Навчання спілкуванню з журналістами. Такі тренінги роблять спікерів компанії спокійнішими і сильнішими, дозволяють ефективніше працювати із публічним полем.

Із яких блоків складається медіатренінг.

↵- Природа медіа.

– Психологічний настрій на спілкування з журналістом.

– Як донести повідомлення компанії.

– «Міст» та інші прийоми відповідей на питання журналістів.

– Поведінка перед камерою і на публічних заходах.

– Права та обов’язки журналіста і спікера.

– «Правило 7 днів».

– Практика.

Медіатренінг триває 3-4 години. Проводиться із застосуванням камери і екрану, спікер тут же відпрацьовує вивчене, практикує питання і відповіді про свою компанію.


2. Експрес-курс піару для В2В компаній.

Для кого:

– керівників бізнесу (директорів різних напрямків), щоб знати, які завдання ставити піарникові і як оцінювати результат;

– маркетологів, щоб найбільш ефективно застосувати піар-інструменти у комунікації бізнесу;

– піарників, щоб збагатити свої знання про прийоми, інструменти, «секрети» і чужі помилки.

Тривалість курсу — два дні по півдня. Теорія і практика, домашнє завдання, рекомендації.


3. Тренінг для співробітників компанії із поводження у соціальних медіа «Як не підірватися на публічному полі». Тривалість курсу — три години, теорія і практика, ознайомлення із політикою компанії щодо соціальних медіа.

 

Емоції у В2В комуникаціях

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+380675029941