Новини та думки

Початок роботи з такою В2В категорією, як дистриб’ютори.


Допомагаємо виходу на ринок і продажам сервісу з кіберзахисту нотаріусів ІнфоОберіг. Листопад-грудень 2018.


Спецпроект delo.ua, від якого віє надійністю: «Сіль землі» про В2В компанії, їх керівників, їхні життєві принципи і правила успіху.


Курс про те, як створювати стартапи How to Startup, проект МХП і Agrohub, липень-листопад 2018.


Як влаштовані 5 поверхів піару – від безкоштовної реклами до пошуків сенсу. Програмна колонка на AIN.


Віз-оновлення комунікації медіа-агенції Nostra Media. Бізнес-завдання, що стоять перед агентством, виконані через шість місяців проекту.


Робота для головної зернової конференції країни Grain Ukraine, червень-вересень 2018.


Як піар може продавати? Колонка на Delo.ua.


Дослідження громадської думки, запропонували комунікаційний підхід і створили інформаційний пакет для першого українського виробника штучного покриття для футбольних полів ФФУ Продакшн, квітень 2018.


Допомагали Центру паліативної допомоги, який мав відкритися в 2018 році, грудень 2017+.


Почали працювати з компанією IT для маркетингу D2, грудень 2017+.


Провели дослідження і підготували Етичний кодекс для одного з найбільших телеканалів країни, осінь 2017.


Стали PR партнерами огранізації колективного імпакту Agrohub, листопад 2017+.


Зміна в установках щодо комерційного телебачення України у активної частини громадян. Запит від найбільшої телегрупи країни StarLightMedia, жовтень 2017+.


Участь у робочій групі Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Робоча група присвячена захисту неповнолітніх від контенту, що може справити на них негативний вплив. Літо-осінь 2017.


Робота із стартапом: піар дрону для внесення засобів захисту рослин Kray Technologies, липень 2017.


Великий івент, липень 2017+. Ми супроводжуємо презентацію Національним комплексом «Експоцентр України» (ВДНГ) своєї Концепції розвитку на 40 років. Після цього ми залишилися партнерами ВДНГ зі зв’язків з громадськістю.


Робота в ініціативі «Чисте небо», що бореться із онлайн-піратством.


Піар категорії, травень+ 2017 B2B PR робить для Української Асоціації Медіа Бізнесу (колишня УАВПП) економічний і простий проект з репутаційної підтримки друкованої преси.


Стали PR партнерами платформи Agrohub, що займається інноваціями в агро.


Точки контакту з брендом, квітень-травень 2017. Замовник — телевізійний холдинг. Цільова аудиторія — оператори платного телебачення.


«Шість думок пиарника на “ВидеоЖаре” об отношениях “бренд — блогер”». Колонка на Delo.ua (російською)


Спочатку по любові, потім за гроші? Ольга Ваганова про вічну битву комунікаційних і бізнес-показників в піар-брифі. Колонка на ММР (російською).


Інтервью Ольги Ваганової Sostav.ua: «Світу не потрібно більше інформації. Світу потрібна інформація, на підготовку якої витратили більше часу, зусиль та думок» (російською)


Компанія В2В PR почала працювати з 1 березня 2017 року.


Ольга Ваганова про цінності нової країни: дослідження методом глибинних інтерв’ю.


Ольга Ваганова про те, як стати соціальними марафонцями.

photo credit: familymwr Army 10-Miler – 2010 – AUSA – FMWRC – United States Army – 101024 via photopin (license)

Як ми працюємо

Якщо ви працюєте у сфері В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+38 067 502 99 41