Знати ставлення до ваших категорії, бренду і конкурентів

Ми проводимо аналіз інформаційного поля і експертні інтерв’ю. Це включає:

1. Аналіз інформаційного поля на предмет стереотипів у вашій категорії: як позитивних, так і негативних думок, усталених в Україні і світі.

2. Аналіз піар-активності ваших конкурентів.

3. Аудит В2В комунікацій вашої компанії: як ви представлені в інформаційному полі.

11Це необхідно для планування ваших комунікацій.


Приклад з нашої практики. У 2017 році ми провели дослідження відкритих джерел та експертне опитування для двох замовників: національної премії від жіночого журналу і виробника штучних покриттів для футбольних полів «ПОЛЕ». У 2018 ми робили це для медіа-агенції, BTL агенції та дистриб’ютора косметики.


Вибір піар-інструментів у залежності від типу рішення покупця

photo credit: x-ray delta one 1936 … perfume – Horst P. Horst via photopin (license)

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+380675029941