PR і продавці

Тендерні комітети націлені на низьку ціну. Але ніхто не прагне купити просто дешевий продукт. Важливими є відчувана якість, надійність партнера та інші параметри. Ми допоможемо представити вашу компанію так, щоб тендерний комітет зрозумів, за що платить. А також підготувати ваших продавців до роботи з клієнтом.

Приклад з нашої практики

У 2017 році B2B PR створив для виробника штучних футбольних покриттів «ФФУ Продакшн» проект з поданням українському ринку нового футбольного покриття «ПОЛЕ».

1. Ми провели аналіз інформаційного простору і 30 глибинних інтерв’ю зі стейкхолдерами. Дізналися, які позитивні і негативні стереотипи про штучні футбольних полях існують в Україні.

2. Розробили комунікаційну концепцію для «ПОЛЯ».

3. Створили інформаційний пакет, застосувавши принципи кастомізації і ощадливого виробництва. Зробили не книжку, а папку, де кожна сторінка може бути замінена без шкоди для інших. В інформаційному пакеті врахували різні цільові групи — представників місцевої влади; бізнес; громади; професійні спортивні клуби — і для кожної з них було створено свій розділ.

Ми

• проведемо тренінг для ваших продавців, на якому обговоримо смисли, почуття, інтонації і слова, що ведуть до продажу;

• підготуємо інформаційний пакет матеріалів, який емоційно і змістовно допоможе продажам;

• обговоримо з продавцями незручні питання і «правильні відповіді», пов’язані з діяльністю компанії.

Як почати