Продавці та піарники повинні спілкуватися

Тендерні комітети націлені на низьку ціну. Але ніхто не прагне купити просто дешевий продукт. Важливими є якість, надійність тощо. Ми допоможемо представити вашу компанію так, щоб тендерний комітет розумів, за що платить. А також зробимо свій внесок у підготовку ваших продавців до роботи з замовником.


Приклад з нашої практики

У 2017 році B2B PR зробив для виробника штучних футбольних покриттів «ФФУ Продакшн» роботу з подання українському ринку нового футбольного покриття «ПОЛЕ».

1. Провели аналіз інформаційного простору і 30 глибинних інтервью. Дізналися, які позитивні і негативні стереотипи існують у категорії штучних футбольних полів в Україні.

2. Розробили комунікаційну концепцію для «ПОЛЯ».

3. Створили інформаційний пакет, застосувавши принципи кастомізації і ощадливого виробництва. Зробили не книжку, а папку, де кожна сторінка може бути замінена без шкоди для інших. Врахували різні цільові групи: місцеву владу; бізнес; громади; професійні спортивні клуби. Для кожної з них був свій розділ.


Ми

— проведемо тренінг для ваших продавців, на якому обговоримо емоції, смисли, інтонації і слова, що ведуть до продажу;

— підготуємо інформаційний пакет матеріалів, який емоційно і за змістом допоможе продажам;

— обговоримо з продавцями незручні питання і «правильні відповіді» на них.

photo credit: neus_oliver Dance with me via photopin (license)

 

З чого почати

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+380675029941