Такий підхід потребує кількох пояснень

Зараз такі часи, коли В2В-компанії всі почали наймати піарників, тому що,.. а дідько його знає чому.


Хоча у будь-якій компанії є комунікаційна функція, і будувати відносини із цільовими групами, що впливають на бізнес, потрібно всім, але в такому підході — «піар потрібен тому, що це правильно» — є два небезпечних моменти.

Перший: коли ви чекаєте від піару чудес. Наприклад, що про ваше обладнання напишуть у всіх ЗМІ, причому журналісти почнуть писати під вашу диктовку.

Другий: коли ви не до кінця розумієте, які завдання ставити і яких результатів чекати від піар-роботи. Тоді в якийсь момент вам стане шкода грошей.


Найкраще в цій ситуації, на наш погляд

– Узяти піарника, якому ви довіряєте.
– Погодити із ним обсяг роботи, щоб співставити із обсягом інвестицій, які ви готові вкласти у піар.
– Прив’язати піар-план до зрозумілих вам показників бізнесу: від кількості вхідних дзвінків і листів, до запрошень на тендери і позитивних рішень регуляторних органів з важливих для бізнесу питань.
– При обговоренні плану і в робочому режимі частіше ставити перед піарником питання «Навіщо ми це робимо?».
– Раз на квартал сідати разом із ним і оцінювати результати.

 photo credit: www.ilkkajukarainen.fi IMG_0001 via photopin (license)

Планування піару за матрицею Россітера-Персі

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+380675029941