Якщо серце мовчить, відмовляє і пам'ять

Сьогодні, коли ми всі тонемо в інформації, як брендам закріпитися у пам’яті покупця і створити позитивне до себе ставлення?

Роберт Хіт у книзі «Прихована сила реклами» у 2001 році вперше запропонував підхід «проста емоційна концепція». Зображуючи імпліцитний (тобто неусвідомлений) вплив рекламного креативу, Роберт Хіт показав на прикладах з маркетингу, що
– людині не обов’язково пам’ятати рекламу, щоб вона на нього подіяла;
– але для цього рекламний креатив повинен мати певні властивості. Він має виражати 1) просту 2) емоційну концепцію, яка є унікальною, тобто відрізняється від того, що говорять конкуренти. І повторювати її.

Ми разом з вами знайдемо просту емоційну концепцію для вашого В2В бізнесу.

Зв’язки із державою

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+38 067 502 99 41