Стати більшим за свою компанію, стати галуззю

Ми часто пропонуємо нашим замовникам показати себе у публічному просторі авторитетним джерелом ідей. Це не простий, але надійний шлях до сильного бренду в сфері В2В.

У ідейному лідерстві компанія виходить за межі селфпромо та конкурентної боротьби і займається всією галуззю або суспільством. Ідейне лідерство може виявлятися через значиму зміну, яку компанія просуватиме у суспільстві.


Приклад з нашого досвіду. Компанія, що працює в сфері прямих продажів, створила щорічний конкурс для жінок-підприємців, по суті, для своєї цільової аудиторії. Зробила сайт, через який можна було б подати роботу; зібрала журі, що складається з лідерів думок; організувала церемонію нагородження, яка перетворилася в національну конференцію про підприємництво. Це привернуло сотні жінок і зробило компанію лідером думок у темі жіноче підприємництво.


Приклад з нашого досвіду. Портал з нерухомості об’єднав навколо себе конкурентів з метою боротьби з поширенням неправдивої інформації про квартири. Проект назвали «Чорна качка на ринку нерухомості». Був проведено ряд розслідувань; кінцеві споживачі проінформовані про критерії недостовірної інформації, а портали з нерухомості стали регулярно обмінюватися між собою чорними списками зловмисників: IP-адресами, номерами телефонів та електронних адрес. У результаті присутність шахраїв на сайтах, об’єднаних «Чорною качкою», значно знизилася.

 

Керівник B2B PR

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+380675029941