Виглядає, як ідеальна ситуація

У вас є досвід і своє ставлення до піару, і при першій же розмові зрозуміло, наскільки замовник і підрядник перебувають «на одній хвилі». Такі замовлення і клієнти, зазвичай, дають прекрасні бізнес-результати і розвивають усіх його учасників.


Які можуть бути варіанти постановки задачі для піарника.

– Змінити установки в головах цільової аудиторії, і ми з вами домовляємося, як ми будемо ці зміни вимірювати.

– У медійних показниках. Наприклад, охоплення, або кількість публікацій, наповнення сайту контентом, або відсоток тих, кто додивився ролик до кінця.

– Як функцію бізнесу: «обробка вхідних запитів від журналістів», «реалізація тематичного плану публікацій у соціальних мережах», «інформаційний супровід виведення бренду на ринок».

– Ви використовуєте піар, як один із інструментів своєї маркетингової стратегії і ставите завдання у бізнес-показниках.

– Ви хочете реалізувати комунікаційний проект, в якому є кілька важливих для вас партнерів, і вам потрібно, щоб усе пройшло добре.

– У вас трапилася інформаційна криза. Тоді прочитайте, будь ласка, тут.

 

Емоції та креатив у В2В

Якщо ви працюєте у В2В і думаєте про піар,
зв'яжіться з нами
v@b2bpr.com.ua
+38 067 502 99 41