У вас є досвід, стратегія, своє ставлення до піару, і ви прекрасно знаєте, що яку функцію виконує у створеній вами маркетинговій системі.
При першій же розмові зрозуміло, наскільки замовник і підрядник знаходяться (або ні) «на одній хвилі». Такі замовлення і клієнти зазвичай дають прекрасні бізнес результати і розвивають всіх його учасників.
Які, в нашій уяві, можуть бути варіанти постановки задачі для піарника
– Змінити установки в головах цільової аудиторії, і ми з вами домовляємося, як ми будемо це зміна міряти.
– Задача у медійних показниках. Наприклад, охоплення, або кількість публікацій, або наповнення сайту контентом, або відсоток догляду ролика до кінця.
– Як функцію бізнесу: «обробка вхідних запитів від журналістів», «реалізація тематичного плану публікацій», «інформаційний супровід виведення бренду на ринок», «представлення інтересів компанії по певній темі».
– Ви хочете реалізувати комунікаційний проект, в якому є кілька важливих для вас партнерів, і хочете, щоб все пройшло добре.
– У вас трапився інформаційна криза. Прочитайте, будь ласка, тут.