Який ви замовник піару?

Як агенство ми стикаємося з різними замовниками. Є компанії, які майже не виходять у публічне поле, а фокусуються на комунікації зі співробітниками та клієнтами. І у них хороші прибутки та якість життя. Є компанії, які самі генерують конфлікти, щоб створити ще більше піару навколо себе. І вони теж успішні, у них хороші прибутки та якість життя. У цих компаній різні характери. По-справжньому визначити ваш характер в піарі можна тільки в роботі, більш-менш — на стратегічній сесії, а при першому наближенні — на цьому тесті. Хто ви: Гравець, Mr.Позитив, Мовчун, Мудрець або Ідейний лідер? Дізнаємося? Пам’ятайте, будь-яка відповідь — правильна.

Сподіваємось, вам сподобається.♥

Ваш, B2B PR

 

1.Вашу компанію затягують в публічний конфлікт: ви бачите нападки на вас в медіа, журналісти телефонують і задають питання, вас тегають в соцмережах. Ваші дії?

1 out of 8