Як ми працюємо з технологією комунікації у точках контакту з брендом.
Спочатку разом із замовником визначаємо точки контакту цільової аудиторії з брендом, в середньому їх близько 20.
Потім беремо позиціонування бренду і втілюємо його у концепціях, шаблонах, конкретних словах, картинках, відео — усюди, де відбувається контакт бренду з цільовою аудиторією.
Зазвичай ми пропонуємо кілька нових точок контакту з брендом. Це спеціальні комунікаційні проекти.
На виході замовник отримує «PR книгу» з усіма словесними шаблонами, ТЗ для дизайнера, концептами подарунків, тощо.
Після цього компанія сама може втілювати цю технологію силами свого внутрішнього комунікатора. Більш того, може взяти новачка і навчити його користуватися продуктом.