Новини

Піар-супровід великого агрохолдингу з липня 2019. 


Початок роботи з такою В2В категорією, як дистриб’ютори, січень 2019.


Відновлення комунікації медіа агенції  Nostra Media. Бізнес-задачі, що стояли перед агентством B2B PR були виконані через 6 місяців проекту. 


Робота для головної зернової конференції країни  Grain Ukraine, червень-вересень 2018.


Провели дослідження суспільної думки, запропонували комунікаційний підхід та склали інформаційний пакет для першого українського виробника штучного покриття для футбольних полів  ФФУ Продакшн, квітень 2018.


Майже рік були PR партнерами ВДНГ.


Почали працювати з IT компанією D2, .


Провели дослідження і підготували Етичний кодекс для одного з найбільших телеканалів країни, осінь 2017.


Стали PR партнерами організації Agrohub, яка впроваджує інновації в агросектор, листопад 2017+.


Працювали над зміною установок щодо комерційного телебачення України в активної частини населення країни, за запитом найбільшої телегрупи StarLightMedia, жовтень 2017+.


Участь в робочій групі Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Робоча група присвячена захисту неповнолітніх від медіаконтенту, який може мати на них негативний вплив. Літо-осінь 2017+.


Робота зі стартапом: дрон для внесення засобів захисту рослин Kray Technologies, липень 2017.


Великий захід. Супроводжуємо презентацію Національного комплексу «Експоцентр України» (ВДНГ) своєї Концепції розвитку на 40 років. Після цього ми залишилися партнерамии ВДНГ зі зв’язків з громадськістю.


Робота в ініціативі «Чисте небо», що бореться проти онлайн-піратства, 2017 рік.


Піар категорії. Кейс B2B PR, травень+ 2017. B2B PR починає робити для Української Асоціації Медіа Бізнесу простий і економний продукт


Точки контакту з брендом. Кейс B2B PR, травень 2017. Замовник — телевізійний холдинг. Цільова аудиторія — оператори платного телебачення.


Інтерв’ю Ольги Ваганової Sostav.ua: «Миру не нужно больше информации, ему нужна информация, на подготовку которой потратили больше времени, усилий и мыслей»


На ринок вийшло піар-агентство для сектору “бізнес-для-бізнесу” В2В PR, 1 березня 2017.