Новини

Початок роботи з дослідницькою компанією Gradus, 2022.


Просування навчання сталому агровиробництву для Ukrainian Food Valley, 2021.


Робота із західними ЗМІ для вантажного перевізника категорії  “go now” AVEM.AERO, 2021.


Піар-супровід найбільшої події для маркетологів Українського маркетинг форуму, 2019-2021.


Дослідження громадської думки для Prothealth, 2021.


Зв’язки з громадськістю для Sustainable Strategies Institute, 2021.


Робота для креативної агенції Arriba!


Медійний супровід виходу на український ринок німецького архівного оператора Reisswolf, 2020.


Робота для Форуму з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021.


Повне комунікаційне супроводження найбільшого виробника аспарагусу Gourmet з Любимівки, 2020-2021. 


Робота для однієї з найбільших агенцій, що розробляє паковання для FMCG-брендів, Dozen, 2020-2022.


Піар-супровід великого агрохолдингу, 2019-2020. 


Початок роботи з такою В2В категорією, як дистриб’ютори, січень 2019.


Комунікація медіаагенції Nostra Media. 


Робота для головної зернової конференції країни Grain Ukraine, вже 4 роки поспіль.


Провели дослідження суспільної думки, запропонували комунікаційний підхід та склали інформаційний пакет для першого українського виробника штучного покриття для футбольних полів ФФУ Продакшн, 2018.


Працювали з IT компанією D2.


Провели дослідження і підготували Етичний кодекс для одного з найбільших телеканалів країни, 2017.


Стали PR партнерами організації Agrohub, яка впроваджує інновації в агросектор, 2017-2019.


Працювали над зміною установок щодо комерційного телебачення України в активної частини населення країни, за запитом найбільшої телегрупи StarLightMedia, 2017.


Участь в робочій групі Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Робоча група присвячена захисту неповнолітніх від медіаконтенту, який може мати на них негативний вплив. 2017.


Робота зі стартапом: дрон для внесення засобів захисту рослин Kray Technologies, 2017.


Великий захід. Супроводжуємо презентацію Національного комплексу «Експоцентр України» (ВДНГ) своєї Концепції розвитку на 40 років. Після цього ми залишилися партнерамии ВДНГ зі зв’язків з громадськістю.


Робота для ініціативи «Чисте небо», що бореться проти порушення прав інтелектуальної власності, 2017-2021.


Піар категорії. Кейс B2B PR, 2017-2020. B2B PR починає робити для Української Асоціації Медіа Бізнесу простий і економний продукт


Точки контакту з брендом. Кейс B2B PR, 2017. Замовник — телевізійний холдинг. Цільова аудиторія — оператори платного телебачення.


Інтерв’ю Ольги Ваганової Sostav.ua: «Миру не нужно больше информации, ему нужна информация, на подготовку которой потратили больше времени, усилий и мыслей»


На ринок вийшло піар-агентство для сектору “бізнес-для-бізнесу” В2В PR, 1 березня 2017.