Участь в реформах, ініціювання змін, гармонізація відносин держави, суспільства та бізнесу — роботи компаній і їх фахівців зі зв’язків з громадськістю.
Ця робота включає:
1. Аналіз інформаційного поля.
2. Аналіз світової практики.
3. Складання карти впливу.
4. Комунікацію з журналістами і лідерами думок.
5. Організацію і участь в публічних обговореннях.
6. Роботу в профільних комітетах Верховної Ради.
7. Входження до громадських рад та робочі групи при державних органах.
8. Галузеві об’єднання для цивілізованого лобіювання.
9. Участь у державних проектах.
З нашого досвіду.
Група StarLightMedia готова стати локомотивом співрегулювання
Суд між Новим каналом і 1+1 Медіа по справі «Ревізор» проти «Інспектора Фреймут»
Анатолій Максимчук, екс-заступник генерального директора StarLightMedia: «Ми з Ольгою Ваганової спільно працювали на таких комплексних В2В проектах, як #КіноКраїна і перехід на нові правила гри на ринку платного телебачення, а також стикалися на таких складних темах, як судовий розгляд “Ревізор” vs “Інспектор Фреймут” та правила медіа висвітлення неповнолітніх. Ольга показала себе, як фахівець, здатний знайти нестандартний і результативний підхід до вирішення непростих завдань, глибоко вникнути у сутність питання і зробити значний внесок у формування стійкої громадської думки. Окремо хочеться відзначити вміння Ольги працювати, глибоко розібравшись в суті питання, вивчивши при цьому світовий досвід».