Криза

Keep calm, ви вже зробили перший крок до вирішення проблеми.

Як людина згадує про лікарів, коли у неї починає щось боліти, так і бізнес не рідко згадує про піарника, коли бачить наїзд на себе в інформаційному полі.

І, за аналогією з проблемами зі здоров’ям, ми не будемо тут довго просторікувати, а закликаємо відразу зв’язатися з нами: +38 067 502 99 41, v@b2bpr.com.ua Ольга Ваганова. Можливо, після настановної, безкоштовної, консультації ви вирішите, що вам зовсім не потрібен піар-підрядник.

Більшість інформаційних криз можна вирішити, і бізнес виходить із них з мінімальними втратами. Люди забувають усе, що не стосується їх безпосередньо, одна криза змінює іншу, проблеми нескінченні, а караван іде. Питання тільки у нервових клітинах керівників бізнесу.

Що саме ми зробимо при виникненні репутаційної кризи.

1. Через годину після прояснення ситуації (телефонної розмови або листування) проведемо моніторинг інформаційного поля і дамо первинну оцінку ситуації.

2. Протягом доби запропонуємо план комунікаційного реагування (бізнесрішення – за вами), що включає моделювання розвитку подій. У більшості випадків, чим раніше ми почнемо вирішувати кризу, тим швидше вона закінчиться.

3. Відразу після його узгодження приступимо до реалізації. Швидше за все, це вимагатиме від вас бути з нами на постійному зв’язку (для можливих коментарів і публічних заяв).

4. Раз на день будемо повідомляти про динаміку кризи.

5. Коли усе закінчиться, складемо аналітичний звіт та рекомендації на майбутнє.

6. Запропонуємо розробити «антикризовий пакет», щоб на майбутнє зберегти ваші нерви, гроші і час.

photo credit: Jangra Works Broken Love and Trust via photopin (license)