Наші дії для вирішення репутаційної кризи

  1. Після детального опису ситуації з вашого боку ми проведемо моніторинг інформаційного поля і дамо первинну оцінку ситуації.
  2. Протягом доби запропонуємо план комунікаційного реагування, що включає прорахунок усіх наших кроків, основні меседжі, передбачення ризиків.
  3. Відразу після узгодження плану приступимо до реалізації. Швидше за все, це вимагатиме від вас бути з нами на постійному зв’язку (для можливих коментарів і публічних заяв).
  4. Регулярно будемо повідомляти про динаміку кризи.
  5. Вирішивши кризу, ми складемо аналітичний звіт та рекомендації на майбутнє.
  6. Запропонуємо розробити для вас «антикризовий пакет», щоб у майбутньому зберегти ваші нерви, гроші і час.

ВАЖЛИВО! Аналогічно з проблемами зі здоров’ям, якщо ви помітили в себе перші симптоми репутаційної кризи, закликаємо вас негайно зв’язатися з нами: +38 067 502 99 41, v@b2bpr.com.ua, Ольга Ваганова.