Новини

Втілили проект для експертної групи Kwendi — провідних консультантів з медіа та маркетингу на ринках Східної Європи, Кавказу і Середньої Азії, жовтень-грудень 2019.

Почали працювати із ведучим виробником яйця та яєчних продуктів «Овостар Юніон», липень 2019+.

Втілили проект для дистрибутора косметики, січень-травень 2019.

Курс про те, як створювати стартапи How to Startup , проект МХП і Agrohub, липень-листопад 2018.

Як влаштовані 5 поверхів піару — від безкоштовної реклами до пошуків сенсу .

Відновлення комунікації медіаагенції Nostra Media , липень-грудень 2018.

Робота для головної зернової конференції країни Grain Ukraine , червень-вересень 2018, травень 2019.

Чи може піар продавати? Колонка на Delo.ua

Провели дослідження громадської думки, запропонували комунікаційний підхід і створили інформаційний пакет для першого українського виробника штучного покриття для футбольних полів ФФУ Продакшн, квітень 2018.

Були PR партнерами ВДНГ, 2017-2018.

Втілили проект з IT компанією D2, грудень 2017-червень 2018.

Провели дослідження і підготували Етичний кодекс для одного з найбільших телеканалів країни, осінь 2017.

Стали PR партнерами платформи з підвищення ефективності агрокомпаній Agrohub, листопад 2017+.

Зміна в установках щодо комерційного телебачення України у активної частини громадян. Запит від найбільшої телегрупи країни StarLightMedia, жовтень 2017+.

Участь у робочій групі Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Робоча група присвячена захисту неповнолітніх від контенту, що може справити на них негативний вплив, літо-осінь 2017.

Робота із стартапом: піар дрону для внесення засобів захисту рослин Kray Technologies, липень 2017.

Супроводжуємо презентацію Національним комплексом «Експоцентр України» (ВДНГ) своєї Концепції розвитку на 40 років. Після цього ми залишилися партнерами ВДНГ зі зв’язків з громадськістю, липень 2017.

Робота в ініціативі «Чисте небо», що бореться з крадіжками контенту.

Піар категорії: B2B PR робить для Української Асоціації Медіа Бізнесу (колишня УАВПП) економічний і простий проект з репутаційної підтримки друкованої преси, травень 2017+.

Точки контакту з брендом, квітень-травень 2017. Замовник — телевізійний холдинг. Цільова аудиторія — оператори платного телебачення, березень 2017.

«Шість думок пиарника на “ВидеоЖаре” об отношениях “бренд — блогер”». Колонка на Delo.ua (російською)

Спочатку по любові, потім за гроші? Ольга Ваганова про вічну битву комунікаційних і бізнес-показників в піар-брифі. Колонка на ММР (російською).

Інтервью Ольги Ваганової Sostav.ua: «Світу не потрібно більше інформації. Світу потрібна інформація, на підготовку якої витратили більше часу, зусиль та думок» (російською)

Компанія В2В PR почала працювати з 1 березня 2017 року.