ПОЛЕ. ФФУ Продакшн

Виробник штучних футбольних покриттів ФФУ.

Завдання — створити буклет про продукт, який буде допомагати у продажах.

Цей кейс — приклад того, як ми враховуємо високу залученість при покупці.

Купівля футбольного поля вимагає достатнього обсягу раціональної інформації, яка не суперечитиме переконанням замовника.

Ми провели дослідження громадської думки про штучні футбольні покриття:

  • 30 телефонних інтерв’ю по Україні,
  • контент-аналіз відкритих джерел в Україні та світі.

Знайшовши стереотипи — як негативні, так і позитивні — про штучні покриття для футболу, ми сформували повідомлення про ПОЛЕ, запакували їх у слова та ілюстрації. Для кожної з 3 цільових груп був створений свій варіант контенту.

Фінально буклет мав вигляд папки зі зйомними сторінками, які можна легко підлаштувати під замовника і оновлення.