Завести собі піарника

Зараз такі часи, коли В2В-компанії всі почали наймати піарників, тому що,.. а дідько його знає чому.

Хоча у будь-якій компанії є комунікаційна функція, і будувати відносини із цільовими групами, що впливають на бізнес, потрібно всім, але в такому підході — «піар потрібен тому, що це правильно» — є два небезпечних моменти.

Перший: коли ви чекаєте від піару чудес. Наприклад, що про ваше обладнання напишуть у всіх ЗМІ, причому журналісти почнуть писати під вашу диктовку.

Другий: коли ви не до кінця розумієте, які завдання ставити і яких результатів чекати від піар-роботи. Тоді в якийсь момент вам стане шкода грошей.

Найкраще в цій ситуації, на наш погляд

 

photo credit: www.ilkkajukarainen.fi IMG_0001 via photopin (license)