Промо інструментами піару

Час від часу вам просто потрібно щось “пропіарити”, щоб продати. Тоді ви можете попросити у нас “комунікаційний план”. 

Зазвичай ми робимо комунікаційні плани під реалізацію. Купити окремо план, а потім “спустити” його іншим виконавцям, на наш погляд, не працює. Іншим людям план може здатися невтілюваним, неправильним, і взагалі, їх ображатиме той факт, що їх сприймають виключно як “ручки-ніжки”, а “голови” — хтось інші. 

У виборі каналів комунікації, формату повідомлень та частоти піар-контактів, ми будемо спиратися, у першу чергу, на психологію впливу брендів на споживачів, а також на  . 

Промо інструментами піару ми робили для Agrohub Nitro Marathon, Grain Ukraine та Українського маркетинг форуму.