Співпрацівники — це ваша найперша цільова аудиторія і джерело інформації про вашу компанію. Робітники повинні знати, що відбувається в компанії, розуміти позицію керівництва з того чи іншого питання і відчувати, що працювати у компанії — це добре.
Тому займатися внутрішніми комунікаціями необхідно, просто необхідно, з нами чи без нас.
Послуги з внутрішніх комунікацій, які ми надаємо.
1. Система внутрішніх комунікацій, від розсилок по мейлу до внутрішнього порталу. І звичайно ж, створення контенту.
2. Акції та події, які підвищують згуртованість колективу.
3. Політики поведінки в соціальних мережах і спілкування з журналістами. Тренінги на цю тему. Інші внутрішні кодекси.
4. Побудова сприйняття вас, як роботодавця, для зовнішньої аудиторії.