Заходи

24

Заходи вважаються одним з найефективніших способів лідогенераціі. Особисте спілкування — найякісніша комунікація. Тому ми запропонуємо вам участь в уже існуючих заходах або організацію своїх.

З нашого досвіду. Медіа група StarLightMedia вирішила зміцнити репутацію категорії в цілому і продемонструвати свою позицію лідера. Рішенням стали два заходи, проведені у 2013 році.

Компанія привезла в Україну одного з провідних світових мислителів по темі телебачення Девіда Бреннана і запросила своїх рекламних партнерів, рекламодавців і агентства. У виступі йшлося про роль телебачення у маркетингу 21 століття і про те, як саме телебачення підвищує продажі.

Другий захід StarLightMedia — галузева конференція. Серед спікерів були представлені всі основні рекламні партнери телегрупи і всі ключові категорії рекламодавців. У спеціальній секції виступили переможці премії рекламної ефективності Effie Award. Конференція проходила в кінотеатрі «Україна». Центр міста, величезний екран, відмінна акустика, м’які крісла з пристроями для напоїв — знання ще ніколи не подавалися так комфортно.

У 2018-го для презентації ринку нового сервісу кіберзахисту нотаріусів ІнфоОберіг ми провели круглий стіл про проблему хакерських зломів нотаріусів та державних реєстрів.

photo credit: Thomas Paal Photography Refuel via photopin (license)

photo credit: Thomas Paal Photography Refuel via photopin (license)