Люди

Ольга Ваганова (fin)  — керуючий партнер B2B PR. Має 16 років досвіду у комунікаціях.

Розпочала кар’єру в агенції Talan Proximity (зараз — Pleon Talan), потім була частиною експертної групи Kwendi та учасницею європейської маркетингової мережі Futurelab.

У 2013 році зайняла посаду PR директорки найбільшої телегрупи України StarLightMedia (телеканали СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, ОЦЕ і ще 10 компаній).  Під час роботи у холдингу спеціалізувалася на business-to-business комунікаціях.

У 2017 році заснувала власну агенцію В2В PR, і група StarLightMedia стала її першим клієнтом.

Захоплюється психологією сприйняття брендів (читайте її колонку “Як працює реклама, яку не дивляться” тут)

«Після багатьох років у професії я свідомо прийшла до спеціалізації у В2В: тут я найбільш ефективна, це краще підходить моєму характеру. У нас ви отримаєте системність та емоційний інтелект і будете у захваті від того, на шо здатен ваш бренд«.

 

Яна Малакова (fin) — керуючий партнер B2B PR, має 7 років досвіду в комунікаціях.

Стартувала в прес-службі міжнародного фестивалю сучасного мистецтва Gogolfest. Потім займалася внутрішніми та зовнішніми комунікаціями в бізнес-школі “МІМ-Київ”.

Два роки присвятила піару в сфері fashion, спочатку ставши PR-директоркою українського pret-a-porter бренда przhonskaya, а згодом очоливши відділ комунікацій Українського Інституту Історії Моди.

В 2017 році вирішила перевернути свій досвід у піарі і змінити b2c на b2b, а офіс клієнта — на агентство. У B2B PR прийшла на позицію middle account.

“Сегмент business-to-business — особливий. Це про сенси, довготривале налагодження відносин, про велику працю, що залишається за кулісами. Робота у b2b комунікаціях навчила мене бачити красу та цінність там, де інші бачать лише складні процеси”.