Як ми організовуємо робочий процес

1. Установча зустріч.

Ви проговорюєте ваші задачі, ми описуємо у загальних рисах, як пропонуємо їх вирішувати.

Мета: познайомитися один з одним, оцінити ефективність нашого майбутнього партнерства, зрозуміти, чи ми “на одній хвилі”.

2. Погодження брифу (анкета із постановкою завдання піарникові).

Ми самі заповнимо бриф за інформацією, отриманою під час установчої зустрічі, і надішлемо вам на доповнення і коригування.

3. Презентація піар-плану.

Включає в аналіз інформаційного поля і піар-активності конкурентів, креативні ідеї, інструменти, канали комунікації, план дій, графік та бюджет, а також пропозицію щодо вимірювання ефективності кампанії. 

4. Коригування запропонованого плану.

Це приблизно тиждень, протягом якого ухвалюється остаточне рішення щодо подальших дій.

5. Укладення договору і оплата.

Зазвичай ми працюємо за схемою 50 на 50: половина оплати гонорару агентства до початку роботи, половина — по завершенню. Якщо проект довгий, то можливі проміжні платежі. Якщо це абонентське обслуговування — то кожного місяця.

6. Реалізація проекту.

Ми щодня працюємо над втіленням узгодженого плану та регулярно звітуємо вам про результати.

7. Проект закінчено.

Передаємо вам звіт, який містить аналіз зробленого, оцінку ефективності та рекомендації на майбутнє.

Як ми працюємо в ситуації інформаційної кризи, можна прочитати тут.


Віктор Должанський, фаундер Open-Garage.net: «З Ольгою Вагановою довелося працювати двічі, у 2011 і 2012 роках, у рамках великого проекту, заснованого на участі Honda у масштабному багатоденному споживчому заході. Ольга розробляла і координувала всі аспекти комунікацій, від стратегії і ключових повідомлень до інструктажу зіркового ведучого і виробництва десятка видів брендового антуражу. По суті, вона керувала двома командами — агенції та клієнта. Її бачення і енергія задавали напрям і темп, а спокійна організованість діяла заспокійливо на весь колектив. При цьому вона встигала проявляти справжню креативність, кілька разів рятуючи вже, здавалося, безнадійно (з огляду на таймінг), зіпсовані райтерами і дизайнерами рішення. Після першого року у мене залишилися дуже хороші враження від її послуг. Захід пройшов чудово, медіапоказникі виявилися кращими за очікувані. Тому і в другий рік нашої участі ми запропонували Ользі співпрацю».