Піар вміє продавати

Як це працює

1

У брендингу існує поняття “відчуття якості”, воно тісно пов’язана з довірою. Це коли людина, не знайома з брендом на рівні складу (якщо це, наприклад, продукт харчування чи косметика), технологій (якщо це, наприклад, меблі) або особисто (якщо це персональний бренд) вважає, що продукт хороший, якісний. Просто сприймає так. 

Піар робить великий внесок для формування цього відчуття. 

2

Когнітивна легкодоступність — друга річ, яка допомагає продавати. Це коли людина легко згадує бренд. У такому випадку вона також вважає цей об’єкт значущим і вартим довіри. 

Проекція когнітивної легкодоступності на матеріальний світ — це пошукова доступність. Коли потенційний покупець вбив у Google назву бренда, їй має випасти інформація про ваш бренд, багато “легкої” інформація. Якщо він вимушен шукати і не знаходити — довіра не створюється. Ще краще — коли покупець вводить у пошуковик назву категорії і у перших рядках випадає ваш контент.

Для забезпечення пошукової доступності назва бренда має з’явитися на рейтингових онлайн-ресурсах. 

Для створення когнітивної легкодоступності потрібна так завана медіавага, яка забезпечує комунікаційний імпульс: ви маєте бути присутнім у зоні уваги вашої цільової аудиторії так багато, щоб виділитися з інформаційного шуму і запам’ятатися.

3

Продає “ефект згадування”. Ця характеристика сильного бренду означає, що коли людина думає про проблему, яка перед нею стоїть, їй спадає на думку ваш бренд. Ефект згадування досягається, коли у публічному полі ваш бренд послідовно пов’язаний з певною темою. Кілька разів стикнувшись з цією темою і побачивши ваш бренд, мозок будує асоціацію. 

4

І, нарешті, відомість. Британські дослідники Бінет та Філд проаналізували 800 рекламних кампаній і дійшли висновку, що краще всього продає fame, “слава”. Це коли люди обговорюють бренд між собою, визнаючи його авторитет. Для того, що отримати славу потрібно робити щось визначне, що відрізняється від просто наповнення інфопростору контентом. Це можуть бути яскравий подієвий проект; залучення великих брендів та імен; щось незвичайне; здобуті вами нагороди, якими пишається вся цільова громада.

5

За допомогою цільової комунікації можна досягти продажів. Цільова комунікація спрямована на потенційного клієнта може мати вигляд мейлу, тагретованого посту,  статті на сайті чи онлайн-банера, який призначається конкретній компанії/людині. 

6

Особисте спілкування — найбільш якісна бренд-комунікація. Тому ми запропонуємо вам взяти участь у тих подіях, які вже існують або організувати свої власні. Ще на етапі реєстрації на подію ви маєте змогу фільтрувати ліди та відсіювати нерелевантну аудиторію, а контакти, які залишаються — це та аудиторія, з якою ви можете надалі працювати.  


Більше на тему. Колонка управляючого партнера B2B PR Ольги Ваганової  про те, як піар продає, на Delo.ua.