Як піар допомагає продавати

Як піар допомагає продавати.

1. Ми сформулюємо опис вашого продукту так, що покупцеві було зрозуміло, цікаво і легко  сприйняти його. Створимо візуальні елементи, що передають позиціонування бренду.

2. Комунікаціями ми сформуємо у покупця відчуття довіри до вашого продукту. Надійність називають основним драйвером В2В продажів, і піар може посилити відчуття надійності.

3. Піар здатний створити бренду славу. А слава, за твердженням британської асоціації рекламодавців IPA, продає краще раціональних доводів та емоційних елементів.

З нашого досвіду. Влітку 2017 роки ми допомагали Національному комплексу «Експоцентр України» (ВДНГ) презентувати Концепцію розвитку на 40 років. Результат — 50+ засвіток, включаючи національні телеканали, охоплення 3’000’000+. Про те, що у ВДНГ є Концепція майбутнього, знали навіть не дотичні до його діяльності люди. Це допомогло залучити нових інвесторів, які захотіли розвивати на території ВДНГ свої проекти.

4. І нарешті, робота піарника — підказувати керівнику компанії партнерства, рішення і проекти соціальної відповідальності, які допоможуть вам у відносинах з державою і  громадськістю.

photo credit: Piyushgiri Revagar Connected via photopin (license)