Робота в режимі піар-служби

Якщо ваш бізнес достатньо великий, щоб постійно стикатися з комунікаційними задачами, то абонентське обслуговування — найпростіша для вас форма. Ви виділяєте на агенцію постійну суму коштів щомісяця і даєте нам всі задачі, які виникають, без обмежень. Це як мати піарника у штаті, але зручніше: через те, що з клієнтом працює команда, цей колективний піарник не хворіє, не ходить у відпустку, з однаковим ентузіазмом закриває різноманітні питання, не потребує виділення окремого робочого місця і паралельно набирається досвіду ще десь. 

Так ми працюємо з групою компаній “Овостар Юніон”, одним з найбільших у Європі виробників яйця і яєчних продуктів.

До речі, практика показує затребуваність ще однієї форми абонентського піар-обслуговування, ми називаємо її “робота у режимі зберігання енергії”. Коли у вас немає потреб у проактивній комунікації, але потрібен хтось, хто буде показувати світу, що компанія живе, зокрема, відповідати на запити журналістів та іншої громадськості та раз на тиждень розміщувати пост у соціальних мережах, то таке ми також робимо.