Чому вам протрібна проста емоційна ідея

Сьогодні, коли ми всі тонемо в інформації, як брендам закріпитися у пам’яті покупця і створити позитивне ставлення до себе?

Роберт Хіт в книзі «Прихована влада реклами» в 2001 році вперше запропонував підхід «проста емоційна концепція». Описуючи імпліцитний (тобто неусвідомлений) вплив рекламного креативу, Роберт Хіт показав на прикладах з маркетингу, що
– людині не обов’язково пам’ятати рекламу, щоб вона на нього подіяла;
– але для цього рекламний креатив повинен мати певні властивості. Він повинен висловлювати 1) просту 2) емоційну концепцію, яка при цьому унікальна. Тобто, відрізняється від того, що говорять конкуренти. І повторювати її.

Ми разом з вами знайдемо просту емоційну концепцію для вашого В2В бізнесу та втілимо її у комунікацію.

 

Зв’язки з державою