Сталий розвиток і КСВ

Комунікація сталого розвитку та корпоративної соціальної відповідальності (КСВ)

Ваші проекти сталого розвитку і корпоративної соціальної відповідальності будуть відповідним чином відображені в політиках і програмних документах. 

Крім опису вже наявних практик ми допоможемо створити нові проекти сталого розвитку і КСВ: “зелений офіс”, участь у соціальних ініціативах населеного пункту, в якому розташована ваша компанія, екологічні ініціативи. 


У 2014 році телегрупа StarLightMedia запустила соціальний проект із енергозбереження. Було поставлено мету пояснити мільйонам українців таку складну і важливу для країни тему, як енергоефективність, мотивувати утеплити житло, поставити лічильники. В ефірі каналів групи вийшла серія із 7-ми соціальних роликів. Крім телеефіру, було задіяно інтернет-можливості групи: 3,4 млн показів реклами проекту в інтернеті. У телеефір групи вийшло 60 сюжетів, які показували українські та європейські приклади енергоефективності. StarLightMedia залучила до проекту своїх телезірок. Медійні обличчя говорили про те, що самі економлять тепло і газ. На домені, зручному домені було запущено сайт проекту. На ньому давалися прості інструкції, як кожен українець, незалежно від доходів, може стати енергоефективнішим. За даними «Нафтогаз-Україна» за перший період проекту, який тривав 9 місяців, споживання газу населенням України скоротилося на 15% і було встановлено близько 6,8 тисяч побутових лічильників газу. У 2015 році до StarLightMedia звернувся проект IFC «Енегоефективність у житловому секторі України» Групи Світового банку, щоб разом провести конкурс «журналістських розслідувань» для школярів та студентів про економію та облік тепла у багатоповерхівках. Мета: залучити молоде покоління українців до теми енергоефективності, показати дії співвласників багатоповерхових будинків у процесі економії та обліку тепла в будинку. У конкурсі взяло участь 300 школярів і студентів, 50 із них приїхали на фінал до Києва, троє стали переможцями.