Ідейне лідерство

Ми часто пропонуємо замовникам ідейне лідерство: коли компанія виходить за межі селфпромо і конкурентної боротьби і займається всією галуззю або суспільною темою. Ідейне лідерство може виявлятися через значиму зміну, яку компанія просуває у суспільстві.

З нашого досвіду. Компанія, що працює в сфері прямих продажів, створила щорічний конкурс для жінок-підприємниць, по суті, для своєї цільової аудиторії. Зробила сайт, через який можна було б подати роботу; зібрала журі, що складалося з лідерів думок; організувала церемонію нагородження, яка перетворилася на одноденну конференцію про підприємництво. Це привернуло до компанії сотні жінок.


Медійна група об’єднала конкурентів навколо себе, щоб створити вигідну систему виробництва фільмів та серіалів. Було зроблено: ідея та ідентичність проекту; аналіз ситуації та міжнародний досвід; розробка закону, який змінює правила виробництва; робота юристів у відповідних комітетах Верховної Ради та регулярне пояснення важливості змін для колег по галузі та широкої громадськості. Через вісімнадцять місяців закон був прийнятий.

Ідейне лідерство — непростий, але надійний шлях до сильного бренду у В2В сфері.

5 поверхів піару