Навчаємо бути публічними

Замовники отримують у нас три тренінга. 

1

Медіатренінг, або Як спілкуватися з журналістами 

Зміст

– Природа медіа.

– Психологічний настрій під час спілкування з журналістом.

– Як донести повідомлення компанії.

– «Місток» та інші прийоми відповідей на питання.

– Поведінка перед камерою і на публічних заходах.

– Права та обов’язки журналіста і спікера.

– «Правило 7 днів».

– Практика.

Медіатренінг триває 3-4 години. Проводиться із застосуванням камери і екрану, спікер тут же відпрацьовує отримані знання, практикуючи питання і відповіді про свою компанію.

2

Як не підірватися на публічному полі. Тренінг для співробітників 

Допомагає співробітникам зрозуміти, як поводитися у соцмережах — правила, що убережуть компанію від репутаційних криз. 

Тривалість курсу — три години. 

3

Експрес-курс піару для В2В компаній

Пояснюємо, як працює піар, і які особливості мають В2В компанії — від психології до практичних дій. У процесі тренінгу розробляємо піар-план для вашої компанії. 

Для кого:

– керівників бізнесу, щоб знати, які завдання ставити піарникові і як оцінювати результат;

– маркетологів, щоб найбільш ефективно застосувати піар-інструменти у комунікації бізнесу;

– піарників, щоб збагатити свої знання.

Тривалість курсу — два дні по півдня.