1
Медіатренінг, або Як спілкуватися з журналістами
Зміст
– Природа медіа.
– Психологічний настрій під час спілкування з журналістом.
– Як донести повідомлення компанії.
– «Місток» та інші прийоми відповідей на питання.
– Поведінка перед камерою і на публічних заходах.
– Права та обов’язки журналіста і спікера.
– «Правило 7 днів».
– Практика.
Медіатренінг триває 3-4 години. Проводиться із застосуванням камери і екрану, спікер тут же відпрацьовує отримані знання, практикуючи питання і відповіді про свою компанію.
2
Як не підірватися на публічному полі. Тренінг для співробітників
Допомагає співробітникам зрозуміти, як поводитися у соцмережах — правила, що убережуть компанію від репутаційних криз.
Тривалість курсу — три години.
3
Експрес-курс піару для В2В компаній
Пояснюємо, як працює піар, і які особливості мають В2В компанії — від психології до практичних дій. У процесі тренінгу розробляємо піар-план для вашої компанії.
Для кого:
– керівників бізнесу, щоб знати, які завдання ставити піарникові і як оцінювати результат;
– маркетологів, щоб найбільш ефективно застосувати піар-інструменти у комунікації бізнесу;
– піарників, щоб збагатити свої знання.
Тривалість курсу — два дні по півдня.