Типи контенту, що працюють у В2В

Аналітичні огляди 

Структуровані та точні дані переконують.  
National Innovation Agenda Report

Кейси

Практичний досвід інших — це конкретно та цікаво. 
Приклад

Інтерв’ю/колонки власників і топів

Тому що люди купують у людей.
FORBES, Дария Исакова. Отжать конкурентов. Как лидер мирового рынка соковых концентратов вырастил себе преемника в Украине, №10, декабрь 2011,

Відео

Бо наступила епоха відео. 

https://www.youtube.com/watch?v=07V2Ez8fc2g

Спецпроекти

Беремо тему і співпрацюємо з виданням.

Приклад


Інфографіка

У В2В треба багато пояснювати, але з картинками якось і читається легше.

Ревизор против Инспектора Фреймут: Новый канал судится за авторские права

Навчальні матеріали

Ваша цільова аудиторія любить вчитися.

Історії

Запакуйте В2В інформацію у формулу “герої та пов’язані причинно-наслідковими зв’язками події, що з ними відбуваються”, і вас дослухають до кінця.

Новое время Парк бізнесу і відпочинку. Якою буде київська ВДНГ через 40 років, 23 липня 2017, 

Фотографії 

Емоційно і наочно. 
Проект “Емоційно про раціональне” для агенції з нерухомості ARPA Real Estate