Ваші співробітники — це найперша цільова аудиторія! І джерело інформації про вашу компанію під час спілкування з друзями та у соціальних мережах.
Співробітники мають знати, що відбувається в компанії, розуміти позицію керівництва з того чи іншого питання, і відчувати, чому працювати у компанії — це добре.
Тому займатися внутрішніми комунікаціями — необхідно, от просто необхідно, з нами чи без нас.
Володимир Бородянський, керівник телегрупи StarLightMedia: «Оля Ваганова — глибока людина і професіонал. Підходячи до будь-якого завдання, вона детально вивчає причинно-наслідкові зв’язки і пропонує кілька сценаріїв вирішення. Я дуже вдячний їй за ті чотири відмінних роки, протягом яких ми впливали один на одного і розвивали один одного».