Емоції

Емоції створюють пріоритети і направляють рішення, причому часто роблять це неусвідомлено для людини. А ж за серйозними В2В контрактами стоять звичайні люди, які мають почуття, так само, як і всі інші homo sapiens. Тому ми приділяємо особливу увагу роботі з емоціями у комунікації.

З нашого досвіду.

Зірки розповідають положення законопроекту.

Щорічно медійна група StarLightMedia проводить свій День, на який запрошує всіх рекламних партнерів. Вона влаштовує для них розважально-культурну програму, паралельно знайомлячи зі своїми новинками і планами. На Дні збирається більше 1000 осіб. І, як завжди, виникає питання: «Що подарувати гостям?». Дешева сувенірка ламається. Якісна канцелярія б’є по кишені. Рішенням став хенд-мейд, пов’язаний з компанією за змістом.

У 2016 році подарунком стала інша хенд-мейд іграшка — придуманий нами покемон Джіарпі, який «перетворює рекламу на продажі».

Такий підхід не тільки порадував рекламодавців, а й підтримав десятки українських майстринь і майстрів, яким ми замовляли вироби.

Рубрика #НотаріусДня передавала емоції людей, які встановили сервіс кіберзахисту нотаріусів ІнфоОберіг.

Ми за те, щоб привносити емоційну складову у просування продукту. Це дійсно допомагає продажам.

Що таке проста емоційна ідея